sobota, 25 sierpnia 2018

Jantar 2018 - wczasy TMZM nad Morzem Bałtyckim

Po raz kolejny Klub Turystyczno Krajoznawczy Towarzystwa Miłośników Ziemi Mieleckiej zorganizował wczasy nad morzem. Od 19 do 26 sierpnia 2018 roku uczestnicy wyjazdu zachwycali się widokiem polskiego morza, zwiedzali zabytki Trójmiasta i innych ciekawych miejsc, plażowali i zażywali kąpieli w Bałtyku. Po przyjeździe i zakwaterowaniu w ośrodku wczasowym w miejscowości Jantar nastąpiło powitanie z morzem i wieczorek zapoznawczy połączony z grillem.

więcej informacji na stronie:
http://www.tmzm.mielec.pl/archiwum/akt18/1804_24_jantar_wczasy_tmzm_morze_baltyckie.htm

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja historia i związek z pomorzem również zaczął się od wycieczki w te rejony. Pamiętam dokładnie, że po pierwszej wizycie w województwie pomorskim od razu zakochałem się w tym miejscu. Ostatnio nawet trafiłem na https://livemorepomerania.com/ czyli program, który całkowicie upewnił mnie w tym, że dokonałem właściwych wyborów. Pomorze jest miejscem magicznym, gdzie nie można się nudzić i przede wszystkim jest nastawiony na rozwój co mi bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń