sobota, 9 maja 2020

MAGDALENA BETLEJA, Klub Środowisk Twórczych TMZM

Jestem Mielczanką, tu się urodziłam i tu stawiałam pierwsze kroki artystyczne. Już od szkoły podstawowej brałam udział w konkursach recytatorskich, śpiewałam w chórze, tańczyłam w zespole „Abrakadabra” Domu Kultury w Mielcu, występowałam w grupie teatralnej "Gong"- ODK Mielec. W szkole najbardziej lubiłam muzykę, recytację i plastykę, stąd też moje zainteresowania plastyczne. Poszłam jednak w innym kierunku. Ukończyłam Krakowską Akademię Sztuk Teatralnych i pracowałam w kilku teatrach w Polsce jako aktorka i asystent reżysera, m.in. Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach, Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatr Stary w Krakowie, Teatr im. Ludwika Solskiego w Tarnowie. Od 2008 roku pracuję jako instruktor teatralny w Domu Kultury SCK w Mielcu. Prowadzę teatry młodzieżowe, dziecięce oraz grupę kabaretową „Senior Show”. Uczę dykcji, emisji głosu, interpretacji tekstu, plastyki ruchu scenicznego.
Kilka lat temu wróciłam do malowania, które też jest moim hobby i pasją. Zostałam członkiem Klubu Środowisk Twórczych, gdzie wystawiam swoje prace. Maluję różnymi technikami i są to raczej abstrakcje - moja wyobraźnia kolorystyczna, wizja uczuć i świata. W 2016 roku miło mi było zostać Pozytywną Mielczanką, co sobie bardzo cenię i motywuje mnie to do pracy twórczej. Członek Teatru Rozmaitości w Mielcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz